30 Ekim 2009 Cuma

bir tek pasom olsun bana bir şey olmaz!

allahım pasosuz hayat ne biçim bi hayattır öyle. şu bi hafta resmen girdi bana akbil parası. 1.50 lira aktarmalısı da 75 kr. ne lan bu para mı dayanır buna...çok şükür bugün çıkarttım 20 lira bayılıp, yükledim aylığı da. oh tutmayın beni artık. gerçi havalarda buz gibi. çok ani oldu biraz daha sonbahar falan takılsaydık iyi olcekti ama napalım giyiniriz sıkı sıkı.

hafta sonu tüyapa gitcem diyenler dikkat edin kendinize valla bakırköy taraflar böyleyse orda kesin kar, fırtına, hortum, tsunami vs. vardır. koruyun kollayın kıçınızı hasta olup bana da bulaştırmayın :) zar zor direniyorum çünkü grip olmamak için..:)
ha bi de gidin eczaneden protex alın okulda, işte onla yıkayın ellerinizi, yıkamayanları uyarın. öyle ekmeklere de dokunmayın, tokalaşmayın, tüm sevgililer ayrılsın bi de. ne gereği var yani şimdi öpüş öpüş ortalarda mazallah birbirinizi hasta yaparsınız sonra. (birbirini hasta yapmak?)
tşk.öpt.kib.bye.

5 yorum:

  1. ııı oya burda havalar mevsim normallerinin altında seyiriyor. gerçekten çok soğuk bi hava var afedersiniz ama dötüm donuyor şu anda. hatta daha da abartıp az önce 3-5 tane kar tanesinin usul usul düştüğünü de söyleyebilirim ya da soğuktan beynim dondu, ben öyle gördüm. tüyap'a gelecek olanlara tavsiyem 16 kat üstüsüte ya da altalta giyinmeleri. can büyükçekmece/sinanoba'dan bildirdi. iyyakşamlar efendim.

    YanıtlaSil
  2. Ahaha süpersiniz yahu! Allah sizi grip etmesin! :)

    YanıtlaSil
  3. evet görüldüğü gibi yörenin yerlileri zor durumda :D onlara kulak verelim ve 16 kat üstüste ya da altalta giyinip kuşanalım :D

    YanıtlaSil
  4. haha süper olmuş yazı ve yorumlar :)
    bugün gerçektende çok soğuktu tüm günü yatakta geçirmek istedim..

    YanıtlaSil
  5. Hortum tsunami ahhahaha :D

    YanıtlaSil