10 Ekim 2009 Cumartesi

kendimi kontrol edemiyorummmm

The Body Shop!!! Kendimi kaybediyorum burda ben ya...O renkler, kokular...Bi kaç aydır vücut spreyi, losyon, duş jelleri ve belli makyaj ürünlerinde devam eden 2 AL 1 ÖDE kampanyası acayip iyi geldi bana :) Gerek kendim, gerekse arkadaşlara ufak tefek hediye olarak baya bi'şeyler aldım diyebilirim. Şimdi de body butter ve scrub larda 2 al 1 öde var imiş. hemen koşmalı en yakın body shopa ;) ayrıca yıllar önce kullandığım Oceanus isimli parfümünü şiddetle tavsiye ediyorum :) İstiklalde vardı Oceanus onun dışında başka bi yerde göremedim ben. Biraz kendini şımartmanın bence hiç zararı yok diyorum :) Hem kredi kartına 3 taksit yapıyorlar :) Baksanıza şunlara yaa uff hepsinden alası geliyor insanın delireceğüm!



2 yorum:

  1. Ben neden bilmiyorum bu kampanyayı ya! Ben de gidip bakıcam! Bu arada blog canlanmış!:))

    YanıtlaSil
  2. bak bak!
    haha evet can sıkıntısı bebeğim :)

    YanıtlaSil