17 Ekim 2009 Cumartesi

Tv'den

Bu aralar tv'de güzel filmler var. Özellikle Cnbc-e nin Ekim ayı programındaki filmleri izlenmesi gereken filmlerden. Pan'ın Labirenti , Schindler'in Listesi - sanırım geç kaldım yazmaktan geçen hafta gösterilmiş, ama cnbc-e çok sever bu filmi 3 ayda bi yayınlarlar. :) Hotel Rwanda merak ediyorum bunu da unutmazsam izlicem. Öte yandan geçen reklamlarda gördüm Kanal D Mavi Gözlü Dev'i gösterecekmiş. Şimdilik benden bu kadar zaten çok televizyon izleyemiyorum bu aralar malum okula git gel yollarda perişan oluyorum akşam eve gelince de anca yemekti netti derken uykum geliyo erkenden uyuyorum :)

























Imdb Puanı: 8.3 Top 250'de 109. sırada
26 Ekim saat 22.00 da cnbc-e de.



























Imdb Puanı: 8.4 Top 250'de 71.sırada
19 Ekim 22.00 da cnbc-e de.


























Imdb Puanı: 6.7
20 Ekim saat 22.30 da Kanal D'de.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder