19 Ekim 2009 Pazartesi

muciko :)

sevgili hasan ben bu satırları yazarken öte yandan da tarlamı düşünüyorum acaba patlıcanlarım oldu mu diye. hem hiç aklımdan çıkmıyo ki. neyse bugün yine güzeeeel bi gün geçirdik hep beraber her ne kadar gıcıklığım üstümde olsa da bunun tek sebebi belki senin şu dede işi gözlüklerindir! tamam anladık eski püskü :P şeylere bayılıyosun ok şu 1920lerden kalma dediğin minnağğcık camları olan güneş gözlüğün sana ayrı bi hava tarz fln katıyo ama lütfeeeeeen takma şu numaralı gözlüklerini! oya de gel de gidelim bi gözlükçüye bana gözlük alalım de, doğru düzgün ssk dan alalım gözlüğü bak üstüne de para verir istediğimiz camı yaptırırız haa organik fln ne dersin? aha sana bikaç model buldum özellikle son model favoritim sende harika durcak ^^





 bu da bana :) mykito's debbie

 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder