4 Kasım 2009 Çarşamba

ölüyom vol.2



develer tellal iken pireler berber iken havalar günlük güneşlik teee çorapsız babetler giyer iken ben, şifayı kapmıştım ya hani, şimdi yine kaptım şifayı. hem de bile bile.çünküüü TERLİ TERLİ SU İÇİLMEZ.evet. içtim. pazar günkü ekstra soğukta 2 saat falan kavaklıda dıdıdıdıdılayıp, sonrasında ani bi kararla kendimi buz pistlerinde bulunca bi terle bi üşü felan..(ama çok güzeldi orasını karıştırmayalım :)şimdi boğazağrısı, düşmekte olan 310 küsür kelvin derece ateşim ve yanımda kalpleri yumuşatan çilekli milka çikolatamla endorfin dopalıyorum sevgili blogum. oysa ben bu hallere düşmeseydim yarın tüyapa gideceğdik. ama iptal etti canım arkadaşlarım iyicene hasta olup başlarına kalmıyım diye..
sabahın köründe uyanmış olmama rağmen ve şu an hasta olmama rağmen (off çok hastayım böhühüü) hala faltaşı gibi gözlerim anlamadım gitti. nası uyucam ben ya benim dinlenmem lazımmmmm çok hastayım diyom ölüyom domuz gribi miyim lan ben.
geçerken bi uğrayım dedim. hadin iyi geceler!

he bi de yukardaki hemşire bağyan kim bilmiyorum ben gugıla hemşire yazınca o çıktı. pek de çirkinmiş aslında güzelinden koymak istiyorum de üşeniyorum. e hastayım ben. pasta da isterim hem :C

5 yorum:

  1. ben de google'a size pasta yollamak amacıyla 'hasta pastası' yazdım (uyaklı da oldu) bu çıktı:
    http://img1.blogcu.com/avatars/d/u/r/durukavin/durukavin.jpg
    ben de bu kadın kim bilmiyorum ama hiç hasta pastasına benzer bi yanı yok. yollamıyorum o yüzden.
    ben tüyap'a geçerken uğrarım ''bu fuarı 1 hafta daha uzatıyosunuz. o kadar!'' derim uzattırırım fuarı. siz yeter ki çabuk iyileşiniz. geçmiş olsun. iyi geceler..

    YanıtlaSil
  2. Öncelikle yazınız fevkaledenin fevkinde, bir yerlerden aşırma mı yaptınız diye baktım. Maalum başım agrıyor bu aralar. (sadeceblog.com , okuyunca anlarsınız :)) Tüyap gezimizi haftasonuna erteledigimizi söyledi Hasan arkadaşımız. Ancak reca ediyorum önce bir hastaneye gidip test yaptır. Neyse, maskeyle gelicem zaten kitap fuarına.
    Dalga geçiyorum ama ne kadar pıstıgımı bir ben bilir bir de allah. Henüz başkasına duygularımı açmadım, midem bulanıcak burnum akıcak diye korkudan titriyorum!

    YanıtlaSil
  3. ahahaha hasta pastasına bak :D birazdan hasta çorbası içeceğüm domatesli fln mmmh :) sağolun var olun ne iyi olurdu uzatsalar şu fuarı da :D

    Esen e diyom, kızım bilmiyorum ama test mest yaptır demicektin bana bi kötü oldum şaka da olsa :) bu arada evet gördüm blogundaki olayları eniştemiz yetti gayri demiş aman uğraşmayın ya :)

    YanıtlaSil
  4. soğuk su içme demiştim ama nerdeeee...

    haftasonuna kalmaz iyleşirsin sen merak etme

    YanıtlaSil