10 Ekim 2009 Cumartesi

A-FERIN

A-ferin. annemin favori ilacıdır biz hapşurmaya, burnumuz akmaya başladığında. valla geçen haftalarda oldu baya üşütmüşüm biraz sümükler, boğaz ağrısı, hasta triplerine girmiştim annem dayadı yine aferini. iç bakiyim diye. yıllardır içtiğim şu ilacın meğer ne etkileri varmış amanın yani. bi kere ben böyle tam hazırlanmışım banyomu yapmışım, temiz çarşaflar, uykusu kokusu var resmen odamda içtim ilacı ki bekliyorum uykum gelcek mayışcam mışıl mışıl uyucam diye. anam bi duydum bildiğin doping şeyiymiş. sonra ver elini sözlük dedim. ağzım açık kaldı resmen.birincisi reçetesiz satılmıyomuş artık.bıkmışlar hapçılardan. adamlar 3-5 tane atıp kafa oluyolarmış.içindeki madde ne hatırlamıyorm şimdi bakamıycam da yok damardan sulandırp verince uyuşturcu etkisi yapıyormuş. baktım bu arada "kodein"miş. neyse bende bunu öğrenince bi arkadaşı kekledim baya. olm baksana iyi hissetmiyorum ben fln diye ;) öyle bi ilaçmış bu a-ferin yani. he bi yararını gördüm mü bunca yıldır görmedim. resmen anne rızası için içiyodum.bi kaç gün sonra zaten şaşırtıcı bi şekilde iyileştim ve çok sevindim. yine alerjik-bronşit gibi bişey bekliyodum aslında.


hahaha bi de görsel koyim dedim de ne buldum :D ay lav yu bobiler :D

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder