10 Ekim 2009 Cumartesi

ben büyüyünce katie holmes olcam anne!

bayılıyorum yea şu hatuna. evliliği, kızı, duruşu, saçları, kıyafetleri çokçokçok doğal geliyor her şeyi bana. özellikle şu kızı suri'yle beraber görüntüleri..suri cruise dan zaten ayrı bi topik çıkar. gazetelerde falan da çıktı geçen minik topuklu ayakkabıları, kolunda çantasıyla :) her daim ojeli geziyor kızımız. vallhi diyorum benim küçüklüğüm :)) oje konusunda çok şanslıydım da ruj konusunda pek bahtsızdım. annem pek yapmazdı makyaj özel günler dşında. ben d  halamın rujunu çalar onu sürerdim. kıpkırmızı böyle. ne zaman görsem karıştırırdım çantasını. hatta şöyle bi anım da var bi gün hem kendime sürmüşüm kıpkırmızı rujdan hem de halama..ama sürüşü görseniz dudaklar haricinde her yer imiş halam fark etmemiş ya da unutmuş sürdüğümü ne olduysa. halam anlatır o halde halam ve ben dışarı çıkıp turlamışız çarşıyı pazarı :)) ben güzel yazamadım şimdi buraya hani başkası bi fıkra anlatır sen onu başka bi kişiye anlatamazsın ya aynen öyle oldum yea :/
neysee gelelim katieciğime. biz onu dawson s creek ten tanıdık tabi. sonra dergilerden posterlerini toplardık fln hey gidi günler :p şimdi görüyorum da böyle anneli çok yaramış daha da güzelleşmiş, olgunlaşmış. bi de o uzun saçlardan kurtuldu ya çok iyi etti he. afferim katie.

elle deki saçlarına bitmiş durumdayım bu aralar. esenciğimin blogunda gördükten sonra..



mutluluk :) darısı başımaa ehi ehi


 burdaki ana-kız aynı saç modellerine kayranım :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder