26 Ekim 2009 Pazartesi

ders çalışcam dedi. "kahve yapıyım mı sana :)" dedim cevap bile vermedi..

neyse ben de karamelli cafe crownımı yaptım kendime kocaman kupamda oh sıcak sıcak içiyorum bi yandan da GIAA fragile dinliyorum..hatta öyle ki birazdan bilgisayarımı kapatıp ders bile çalışabilirim..yarın sabahki derse gidesim yok hiç. en anlaşılır dilde anlatan ve anladığım tek dersi kaçırmak istemiyorum aslında ama..(kamu ekonomisi oluyo) sanırım ben okula gitmek istemiyorum artık. birisiyle çok dalga geçtim ondan olabilir. nasıl yani sen şimdi okulunu mu değiştirceksin, alışamadın mı aa öyle şey mi olurmuş? tabi ki severek gidiyorum ben. al işte büyük konuşma oya..tabii yarın bi sürü işimin, 7ye kadar dersimin olması da bunda çok önemli bi etken. zaten salı günleri bi işkence anlatamam. üst üste iki derse girmek ve 3.derste pilin bitmesi haftalardır şu son derse girememek..hepsi senin yüzünden mikro! valla boşu boşuna yoklama fln uğraşıyorum eminim kalıcam ben mikrodan..ismi bile korkunç. mikro. bi de çalınan cüzdandan geriye kalan tek kartımın ytü ekonomi kulübü kartım olması nedeniyleen yarın öğrenci kimliğim için öğrenci işlerinde koşturcam bakalım. neler lazım hala bulamadım doğru düzgün..ararsın öğrenci işlerini bıdı bıdı siteden bakın yazıyo orda der. bi b.k yok kardeşim orda ya..en azından artık bi nüfus cüzdanım var (elimde tutanakla gezmicem artık) ona şükür, bugün hallettim. çabuk oldu şaşırdım doğrusu.geriye paso fln kaldı asıl önemlisi. babamın 60 yaş üstü sosyal kartıyla idare etcem bi süre sanırım. yani çakmıyolar ama geçenlerde akbilim basmadı bişey oldu şoför bey bastı benim yerime ah ne iyi şoför fln demiştim. yine böyle bişey olabiler. olmasın aman bi de ona dert anlatmaktan üşeniyorum. şimdi her sabah okula girişte ya benim cüzdan çalın.. vs vs diye anlatmaktan anam ağlıcak biliyorum ben. bu arada kim dedi bana pearl jam in yeni albümünü beğenmedim diye? her kim dediyse ben de ısınamadım...çileklerimi topliyim en iyisi ben..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder