30 Kasım 2009 Pazartesi

pıııfff

canım sıkılıyo
boğazım ağrıyo sabahtan beri 56985 tane pastil attım ama bana mısın demedi
sonra tatil modundan çıkamadım pijamalarımla yapışık geziyoz hem nasıl yarın en sabahtan derse gider bu birey he?
bayram falan derken börekti, tatlıydı ipin ucunu da kaçırdım, daha demin buzluktan kendi ellerim kapadığım mantılardan pişirdim afiyetlen iki tabak yedim (porsiyonlar küçük ondan iki tabak)
ay resmen nefret ettim kendimden ya şu hafta bi bok yaptığım yok afedersiniz. depresyona girdim galba böhüy.

8 yorum:

  1. omg, iki tabak mantı? Aynen devam et ancak şikayetlere gelme...

    YanıtlaSil
  2. küçük bizim tabaklar ama pıff :(

    YanıtlaSil
  3. ay bak eski şablonuma kavuştum bunu seviyom ben en çok inş bozulmaz yine :/

    YanıtlaSil
  4. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  5. Neyseki koca, koca iki tabak mantinin ustune sabah erkenden okula gitmek zorunda kalmadin .p

    YanıtlaSil
  6. çüş. iki tabak mantı mı? afedersiniz efendim çüş dedim ama tutamadım kendimi. daha önce hiç iki tabak mantı yiyen bi bayan görmemiştim. koskoca iki tabak mantı he? vay be...

    YanıtlaSil
  7. ayh ne olmus yani canim oyanin iki tabak dedigi iki kasik bisedirr kesin:P ayrica da teman super cicim bozulmas ins=D

    YanıtlaSil
  8. valla iki tabak mantı bişey değil cidden tıkıntı'nın porsiyonlarına alıştıktan sonra :D:D

    YanıtlaSil