7 Kasım 2009 Cumartesi

itiraf ediyorum

dün gece tam 45869586 kere blogun temasını değiştirdim. pandalı yaptım olmadı, çiçekli yaptım olmadı, bebekli yaptım olmadı hiçbiri olmadı :/ yazılar kaydı sağa sola falan böyle geniş bi iğrenç durdu hepsi. sonra kırmızı beyaz yaptım bi tane. o da nesi bi an kendimi pclion blogunda hissettim :D dedim oya kendine gel ne bu özentilik. sonra şu anki çocuksu temada karar kılmak zorunda kaldım. bundan önce en çok kullandığım kahverengili pek güzeldi kullanışlıydı aslında ama o da bozuldu bişeyler oldu falan. öyle yani kafayı yedim sinirlerim bozuldu gece gece baya 569506 saat tema seçmekten. abarttım sanki. ama içim açılıyor o zaman insanın bişeyler yazası geliyor öpüp koklayası pamuklara sarası geliyor blogunu.

2 yorum:

  1. Elin değmişken iki de futbol yazısı yazsaydın. :D Bu olmuş ama, "oyacan blogu" havası veriyor. :))

    YanıtlaSil
  2. yazarım yazarım kırmızı beyaz yapcam zaten sıkıldım bundan :D

    YanıtlaSil