26 Kasım 2009 Perşembe

.c

sanki yazmayalı aylar geçmiş gibi geldi bana ama 2 hafta falan olmuş. şu iki hafta o kadar uzun ve o kadar güzel geçti ki :) hmm neler oldu peki dersem

iki haftanın birisinde nete giremedim hiç. laptopımı aldılar yenisini alcaz dediler onu da almadılar daha sonra geri verdiler napmaya çalışıyolar anlamadım (babamla abimden bahsediyorum).

vizeler vardı bi ara, gerçi vize haftası şeklinden uzak bi vize haftası oldu. 4 vizem vardı 3ü berbat geçti. öbürü moralimi düzeltti :)

metrobüse zam geldi ta tamm. aylık akbillere zam gelmedi 160 basım oldu ta tamm.

new moon vizyona girdi. izledim beğenmedim. kitap daha güzeldi yea diyorum herkesler gibi.

ytü ye giriş çıkışlar dıtlatıp geçmeli oldu. ben hala benim kimlik kayıp da şey ehm diyip geçiyorum.

erasmus var bi de. 6 aralıkta sınav. unutmamalı.ingiliççe kitap okuyun dediler. the bourne identity i okumaya başlıcam birazdan. filmlerini izlemedim bu arada. bi kaç tane vardı diye hatırlıyorum yamuluyo olabilirim.


izmite gittik. mervenin doğum günüsünü kutlamaya. unutamayacağım zamanlar geçirdim ;)

benden bu kadar sanırım.

ps: aşık oldum ben ya.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder