23 Temmuz 2009 Perşembe

Öğleden sonra 3'te uyanmanın verdiği o aptallığı şu an üzerimden yeni atmış durumdayım. Bok vardı sanki uyuyorsun o saate kadar diye kendime kızıyorum. Yüzüm, gözüm şişiyor, başım çatlıyor. Normalde hiç ağrımaz. Şom ağzım aktifleşmez umarım :/ Saat 8 olmuş ben hala yataktan nasıl kalktıysam öyleydim. Annemin beni zorla duşa sokmasıyla kendime geldim neyse ki.
Bütün gün evde oturup pc başında pinekledim. Magazindir, müziktir, sözlüktür takıldım öyle. 2 saat telefonda Merve'ye dert anlatmaya çalıştım. Anladın di mi yavrum beni, kızma allasen.
Veee beni en şaşırtan olay. Cansel Elçin - hani şu Hatırla Sevgili'nin Ahmet'i- Ezgi bilmemne ile sevgiliymiş. Ezgi bilmemne de yine Hatırla Sevgili'den Rüya. Ahmet'in kızı rolündeki çıtır.
Valla dumur oldum. Yani Cansel'ciğimin başının bağlanmasına mı desem yoksa aralarındaki bu yaş farkına mı desem. Gerçi bu Ezgi bilmemne Cansel'in (içimdeki samimiyetten ötürü Cansel diyip duruyorum.) yönettiği şu aralar Mtv'de fln fragmanını gördüğümüz Kampüste Çıplak Ayaklar filminde başrolde. Ondan heralde bi kaynaştılar falan. Neyse bence çok sürmez yani. Bu haberi okuyunca azcık araştırdım filmi de. Özellikle fragmandaki müzik beni benden aldı diyebilirim. Kimmiş, neymiş derken fazla uğraşmadan buldum.
Kupka adında bi grup. Fragmandaki şarkı da Lai Pun Lal. Şarkı ismini görünce yabancı sandım. Fekat Türk çıktılar. Sevindim. Post-modern, indie tarzında müzikleri. Sitelerinde 8 şarkıdan oluşan albümleri de mevcut. Dinliyorum 2 saattir. Sabaha kadar gider gibi bu albüm bana.
Bitti bu kadar :D

3 yorum:

  1. Ben de okudum bebiş o haberi, diziyi izlemem ama şaşırdım yine de:)

    YanıtlaSil
  2. hastasıydım ben yavrum hatırla sevgilinin bi de o sıralar :D ailecenek hüngür hüngür ağlayıp izlerdik :D

    YanıtlaSil
  3. Aaaa... Söylememiştin şaşırdımmm:)
    O degil de "merak ne güzel şey merak!" :) Onu da severdin sanırım:P

    YanıtlaSil