20 Temmuz 2009 Pazartesi

küçük iskender' den

Geçenlerde baya bir baktım şiirlerine, yazılarına. Duymuşluğum vardı ama okumuşluğum yoktu. Moralim bozuk olunca sık yaptıklarımdan. Gecenin şairini seçip uykum gelinceye kadar kısık ses müzikle beraber şiirlere dalmak...Çoğunda gözlerimin dolmasıyla sonuçlanıyor ama olsun. Bazı şeyleri engellemek mümkğn olmuyor. Ve gözyaşlarımı saklayamamam benim en nefret ettiğim özelliğim. Kimi kadınlar gibi bi silah yerine kullanmıyorum ki ben. Neyse benim moralimin bu aralar düzeleceği yok gibi şiirlere devam edeceğim.




alp' in defteri

bir organ nakli gibi sevmiştim seni..
çürük gözlerine bağışlanan ellerim,
yırtık dudaklarına bağışlanan şiirlerim,
darmadağın kadınların darmadağın ettiği erkekler gibi,
çok tehlikeli bir sırrı saklar gibi sevmiştim seni!



çok eskimiş bir aşkın hatırlanması,
sevgilinin resmi karşısında çocuksu bir iç kanaması,
aslında işin açıkcası,
rüzgarın fırtınaya dönüşmesi gibi,
fırtınanın camı çerçeveyi indirmesi gibi,
hayatına yönelik bombalı bir saldırı gibi,
geriye çekilirken herkesi öldürmek gibi sevmiştim seni.



ruhum kan kaybederken, nasıl tutardım seni şimdi bir deniz gibi,
neticesi olmayan bir sebep gibi?
"ortalık yerde, durup dururken sevmiştim seni."

atlara kalırsa, çoktan kaybettik savaşı.
mızraklar kırıldı, kalkanlar delindi, ganimetler paylaşıldı,
kasaba meydanında birbirini dövmekten yorulan iki kovboy gibi,
bir tabancayla tetiği gibi,
bir tabancanın kabzasıyla ibiği gibi,
kendisinden farklı, kendisinden ayrı,
bir silah şarjöründe tanışan iki soğuk mermi gibi,
aynı bedene sıkılacak iki el kurşun gibi,
"katille kurban arasında o bir kaç saniyelik telaşla"

1 yorum:

  1. Ya yazma be böyle şeyler, hüzünlenirim ben sonra:) Sana Serdar Ortaç'tan "binlerce dansözzzz var" ı gönderiyorum!:D

    YanıtlaSil