23 Temmuz 2009 Perşembe

İçim rahat ama. Uyku yok bu gece bana. Zaten sevmem "Temmuz"ları. Bugüne kadar bakıyorum da hep şu temmuzlarda üzerime bi bunalım hâli çöküyor istemeden. 2007 temmuzunda da böyleydim. Abuk subuk şiirimsiler falan yazıyorken buldum kendimi. Şimdi yanımda o şiirler. Minik çıtçıtlı defterimde saklıyorum hepsini. Komik geliyor hepsi. Belki bunlar da komik gelecek ilerleyen yıllarda hatta günlerde...

Haftasonu tatili istiyorum. Tertemiz bi deniz, Hamak keyfi. En son ne zaman hamakta uyudum, hatırlamıyorum. Ehliyetim olsaydı ve de arabam :) atlar giderdim. Ağva'ya falan. Yanımda en sevdiğimle beraber. Ben sürerdim. O doğru düzgün bi frekans bulmaya çalışırdı. Ya da boşver frekansı, playlist bile hazırlayabilirim.

Bitsin şu ay. Kurtulayım her şeyden. Unutayım artık...
Dikmen'i unutayım.
Bi de MVÖ neden "Küçük Sevgilim" diye aptal bi şarkı yazmış ki...Hiç sevmiyorum.


"..benim küçük sevgilim
ben sana neler yaptım
kızdım sayfalarca
onlar bilmez onlar bilmez
yakarlar canımı
sanki yoksun gibi
sanki yalanmışız gibi.."



Yalan olduk biz. Evet.

1 yorum:

  1. Sen temmuzu seviyorsun, ben koca bir yazı sevmiyorum. İşkence gibi geliyor :/ Bitsin artık bu çile:) Buuzz gibi havalar gelsin...

    YanıtlaSil