24 Temmuz 2009 Cuma

Biz kızlar, birimiz erkek arkadaşından ayrıldığı zaman romantik-komedi seansları yaparız genelde. Pür dikkat seçilen filmi izler, kimi yerlerde durdurup er kişiye söver de söveriz. Yüzüne söyleyemediklerimizi resmen ona söyleriz. Ağlama krizleri var bi de. Tabii bu filmin romantik-komediden çok, romantik-romantikliğin ağır basmasıyla da ilgili. Bugün de o seanslardan birindeydim. Definitely, Maybe diye bir şey izledik. Tamamen zaman kaybıydı :p
Adamın geçmişten 3 hatunla olan birlikteliğini izliyoruz. Bi April, bi Summer, bi Emily derken New York' ta yaşayan çok öpüşgen insanlar olduğuna da kesinlikle karar veriyoruz. Her neyse başroldeki Ben Affleck'ten hallice Ryan Reynolds, kızına şu an boşanmakta olduğu eşinin adını vermeden gizli bir hikaye şeklinde ilişkilerini anlatıyor. Kız da annesinin kim olduğunu tahmin etmeye çalışıyor fln vs.

Off çok sıkıcı izlediğim bi film hakkında bir şeyler yazmaya çalışmak :/
Kıvırtamayacağım sanırım ben bu işi :D
Patlıcanlı tartımın tarifini versem daha kolay olurdu valla.
Neyse. Oldu o zaman. tşk. öpt. kib. bye.

1 yorum:

  1. Geçiyodum uğradım :

    Erkek arkadaştan ayrıldıktan sonra yapılacak en kusurlu on hareketten biridir holivud ve yahut fransız menşeili romantik komedi izlemek.

    Sürekli öpüşen sizin evden ırak mutluluk pozlarıyla çiftleri görüp anlayışlı erkeklerin var olduğu ama nedense sizin kosmozunuza uğramaya tenezzül etmediklerini düşünüp daha bir kulaçlatır adama depresyonu.

    Tipik bir ayrılma hele hele erkek nesline hakaret yağdırma ritüeli için toplanmışsa arkadaş grubu casttaki bütün erkeklerin telef edildiği,kadının fendinin erkeği perişan eylediği filmler seçilmeli. I spit On your grave gibi :)

    Naçizane tavsiye edivereyim istedim :)

    YanıtlaSil