28 Ağustos 2009 Cuma

Zzz..

uyumak. tüm zamanımı uyuyarak geçiriyorum 10 gündür nerdeyse. ve hayatımdan çalıyorum çok güzel saatleri (lord henry çok etkiledin beni çook) belki de ama napayim yani.

şu an beni heyecanlandıran, görmeyince delirdiğim, yanımdayken bile özlediğim, yanımda olan birisi yok-e tabii uyumaktan etrafıma bakamıyorum ki- ama çok mutluyum ehi. başta hasan olmak üzere kıymet, merve, esen ve belkıs benim hayat meleklerim. he bi de mike patton var o ayrı. bi geliyor bi gidiyor :P sizi çok seviyorum, gözüme bi şey kaçtı lan sanki.

4 yorum:

  1. Ahh... Benim de kaçtı! :)
    Seni çooooooooooooook seviyorum!

    YanıtlaSil
  2. Hasan'ın gurbet ellerde iki gözüne birden kaçar bence aha:))

    YanıtlaSil
  3. bak simdi ya bnm gozume bise kacmadi ama nedense gozlerim doldu suan:) canim dostum benim iyiki tanimisim seni:minnettar surat:p neyse okuyanlar kendini asmasinlar diye daha fazla uzatmicam=D

    YanıtlaSil