16 Haziran 2010 Çarşamba

house stylaa

bu aralar çılgınca "house md" izlediğimi bilen bilir. 2004'te çekilmeye başlamasına rağmen benim anca yeni keşfedebildiğim ve 2. vizeler-finallerden boşluk yaratarak 3 sezon izlemeyi başardığım acayip bi dizi bu.
ne biliyim vazgeçemiyorum bi türlü. bi bölüm daha bi bölüm daha derken, bugün baktım ki 4.sezondayım. allahtan daha 2 sezon daha var. idare eder beni baya bi. bunu yazarken acaba 6 sezondu ve bitti mi diye düşündüm. hemen baktım (http://tvcountdown.com/) bitmemiş neyseki oh.
şimdi buraya sayfalarca gregory house hakkında methiyeler düzmek istemiyorum. ilk bölümden itibaren onun ne kadar şahane ne kadar tapılası ve bi o kadar da ukala biri olduğunu görüceksiniz. izleyin laaan şu diziyi!

burda amacım house'un karizmasına karizma katan kıyafetlerine konuya getirmek aslında.
adam sürekli ceket t-shirt giyiyo ve ben bitiyorum, eriyorum falan. 51 yaşında bu arada.










2 yorum:

  1. http://yfrog.com/j9houserecommendsvicodinj
    ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ vicodin ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

    YanıtlaSil
  2. aa evet biliyodum bunu ama konseptin dışına çıktığı için koymadım genelde böyle t-shirt giymez ve pantolonun içine sokmaz house :P

    YanıtlaSil