30 Nisan 2010 Cuma

acaba ben de bi gün? dedim hasan'a.

hani sözlükçüler yazıyo ya böyle upuzunnn tespit girileri. he işte ben de bi gün öyle bişey yazabilcek miyim? hiç sanmıyorum. yani becerebilsem makro sınavında yazardım is-lm ile ilgili tespitlerimi de bari tam puan alırdım o sorudan :/ böyle upuzun yazmanın bi formülü olmalı bulucam çözücem bu olayı ve "otobüste dur düğmesine önceden basıldığını gördüğü halde bir kere daha düğmeye basan insan modeli" hakkında bi tespitte buluncam..kesin yazan olmuştur gerçi ama ossun. çok heves ettim.
en iyisi ben biraz daha inceliyim bu insanları :/
tespit insanı olmak koaly diil öyle. yane.

2 yorum:

  1. bende bi tespit yapcam :D
    uzun tespit = bos is

    YanıtlaSil
  2. heh! işte tam bana göre. sıkıntıdan patlıyorum burda =(

    YanıtlaSil