28 Mart 2010 Pazar

"afrikalı leo aslında afrikalı değilmiş" :)

biraz kitap okuma özürlü olduğumdan bi türlü vakit bulup elime kitap alamadığımdan ama bi yandan da hasan ın merve nin yarışır gibi kitap okumalarını, bi kitabı alıp ertesi günü öbür kitabı getirmelerini kıskanarak ben de bu aralar ard arda bişeyler okumaya başladım. aslında bu kadar uzun ve saçma sapan bi cümle kurmamın etkisi var mıdır bilemedim şimdi. suçu amin maalouf a atmak gibi olcak yoksa :)
amin maalouf hayranlığım doğunun limanları ile başladı. ve afrikalı leo ile devam ediyor :)
sevdiceemin bi gün hatta bi sınav haftası elinden düşürmeden okuduğu ve aynı anda tweetleyip durduğu, "afrikalı leo aslında afrikalı değilmiş" cümlesi belki de beni bu kitabı okumaya iten en önemli sebep diyebilirim :D
genelde tek tük okuduğum kitapların da büyük kısmı best seller daki kitaplardan ve de yazarların ilk kitapları gibi oluyor. heh ondan ben okumaktan zevk alamıyormuşum meğer. yani 21 (yirmibir) yaşıma gelmişim hala ne biliyim bi dostoyevski dir, tolstoy dur, victor hugo falan okumuş değilim. utanıyorum kendimden resmen.
neyse asıl konumuz amin maalouf tu. afrikalı leo bitsin, semarkant ı okucam. karar verdim. cümlelerime hakim olamıyorum şu an. reyhan karaca bangır bangır sevdik sevdalandık kör düğümle bağlandık böyle ayrı gayrı olmaz olmaz diye çığırmakta. eşlik edemeden yapamıyorum. allam.

iyi geceler hadi, saatleri 1 saat ileri alcaz zaten az uyumuş gibi olcaz ondan erkenden uyuyuyuyuyuunn. annem gibi oldum :/

2 yorum:

  1. yawrus bloğun yeni hali bomba maşallah:D
    ayrıca Semerkant var bende..alırsın benden..

    YanıtlaSil
  2. oley oley fark eden varmış meğer :)
    kimse bakmıyo diye öyle takıldım biraz :P
    bu şablonda kendi bünyesindeki şablon bu arada biraz renkleri karıştırnca böle bişey çıktı ortaya hihih :)

    YanıtlaSil