25 Ocak 2010 Pazartesi

1.Gün

Merve'nin 11'i geçe attığı mesajla uyandım. Beklenen mikro sonuçları açıklanmış ve 15-20 dk daha uykuma devam edip eh hadi bakiyim belki bi süpriz yapar ercan eren dedim ve baktım ki D ile ta ta tam kalmışım. İnsan şunu D+ yapardı ya uğraştırcan beni şimdi yaz okullarında...
Sonra sevdicekle yaptığımız bi kaç kısa telefon görüşmesinden sonra ki saat 1'de falan konuştuk galiba en son, ailesinin yanına Arabia'ya yolladık. Bihaberim şu an ondan. Herhalde akşam gece falan skypeta yakalıcam :)
Bu arada şu saatlerde kar yağmaya devam ediyor..Tatlı tatlı..Tabii pencerenin diğer tarafı da bu kadar göründüğü kadar tatlı mıdır bilemem..
Bi kaç bölüm "Californication", biraz neşelenmek için onca filmin içinde tekrar "Snatch"i uygun görüp 1 saat falan da onu izledim kakaolu sütümle birlikte. Bu arada acayip bi hapşuruk krizine girdim anlatamam. Tıkandı burnum resmen. Neyse ilerleyen saatlerde Che Part 1'ı izliyebilirim  ya da Californication'a devam edebilirim. Ya da hmm biraz kitap okurum. Bilmiyorum. Böyle işte...

4 yorum:

  1. mikro deyinceee yoksa sende mi iktisatt

    YanıtlaSil
  2. eveeet ne yazık ki! başımın belası olcak bu mikro makro benim ya tabii daha çok hocayla alakalı bizimki ama :| ytü'deyim ben sen nerdesinnn :)

    YanıtlaSil
  3. Kolay gelsin bebiş :)Allah kurtarsın :D

    YanıtlaSil
  4. ah bebiş sağol yaaa uff bu dönem baya dertlendim hiç sorma :D eski performansımı göstermem lazım :)

    YanıtlaSil